zondag 3 april 2011

Tijd voor mijn eigen blogje!

Heerlijk vind ik het om langs jullie blogs te surfen en te lezen wat jullie allemaal bezighoudt.
Alle mooie maaksels zorgen ervoor dat ik ook weer helemaal geïnspireerd raak en zin heb om de hele dag
door te haken.
Jammer genoeg zijn er ook een heleboel andere dingen waar ik helaas niet aan ontkomen kan ;-)
Toch komt er gelukkig zo nu en dan weer een maaksel van mij bij.
Vanaf nu zal ik proberen om jullie ook mijn maaksels te laten zien. Ik ben natuurlijk nog niet helemaal thuis in het bloggen en ik zal nog even oefenen met de layout de aankomende tijd.

Hier alvast een voorproefje :




Misschien tot gauw!

groeten Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein,
    Wat super leuk om jou in blogland aan te treffen. Ik wist van jou ook helemaal niet dat je creatief was. Zo zie je maar, moet je dit via blogs te weten komen.
    Ik zou wel willen bij de crea maar dat is voor mij precies op een werkdag. Dus het gaat helaas niet. Je zou me nog wel eens haken kunnen leren (vooral die knuffels) want daar bak ik niets van en ik zou het wel willen maken.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry dat ik je blog nog niet eerder heb ontdekt! Jouw reacties zijn altijd zo leuk om te lezen, ik hou je blogje in de gaten!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen