zondag 26 juni 2011

Ik kom tijd tekort!

Manlief wordt vandaag geopereerd. Hij is gevallen en heeft zijn been gebroken en zijn enkel moet vandaag gezet worden met een schroef.
Jullie snappen het wel: ik heb het smoordruk met de patiënt ;-)

Tussendoor heb ik toch nog wat dingetjes af kunnen krijgen:



Het schaapje is neit lang in mijn bezit geweest, want zodra mijn dochter haar in de gaten kreeg lag ze bij haar op haar slaapkamer.
De tas is voor een vriendin. Ze wilde graag roze met bloemen.
Zoeter dan dit kan bijna niet .....

fijne zondag nog allemaal!

groet Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je schaapje er erg lief uit zien, en die tas, wat een leuk idee. Je kunt toch weer alle kanten uit met zpagetti. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend poepig schaapie!!! en die tas ook heel mooi gelukt, mijn doos met zpagetti staat nog onaangeraakt te verstoffen (*schaam*)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Marjolein, dank je voor je reactie op mijn blogje! ik zou niet weten waar het patroon voor de poesjes vandaan komt. Dat zou je beter aan Corine kunnen vragen, zij heeft ze gemaakt. Via mijn blog berichtje kun je naar haar site (op haar naam klikken).
    gr Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van internet ;P

    De mijne waren een stuk korter en gelakt met een roze lakje...

    Waren... ze zijn er inmiddels een voor een afgevallen... Oké, met een beetje hulp dan!! :P

    BeantwoordenVerwijderen