woensdag 25 januari 2012

Theepot met een warm jasje..

Ik heb ergens in mij een grote liefde voor theepotjes en theemutsen.
Gelukkig heb ik ook een aantal vriendinnen die de liefde daarvoor graag met mij delen, daar kan ik dus goed terecht met mijn maaksels.
Dit theemutsje is nu bij een vriendin van mij. Ze was jarig en voor de gezelligheid heb ik het kado uitgebreid met twee mooie glazen, een theetipje, haar favoriete thee en wat honingstaafjes.
Het klepje kan eraf, de grote bloem is namelijk een speld, zo kan je het potje makkelijk vullen.
En als de theepot een grote wasbeurt nodig heeft dan heb je het hele mutsje er ook zo af.




Groeten Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Wat geweldig mooi!
    Je vriendin zal het denk ik heel mooi hebben gevonden.
    Als theeleut zijnde :-)) zou ik het super vinden .

    BeantwoordenVerwijderen